Bases del concurs instagram VITRUM2017

BASES CONCURS INSTAGRAM VITRUM 2017

L’Ajuntament de Vimbodí i Poblet i el Museu i Forn del Vidre convoquen la tercera edició del concurs fotogràfic a la xarxa social Instagram amb l’objectiu de reflectir l’essència de VITRUM, la festa del vidre artesà i compartir les experiències de les activitats que es viuen a la vila durant el cap de setmana de la festa.

PARTICIPACIÓ AL CONCURS

• 1 El concurs consisteix a publicar una fotografia a la xarxa social Instagram, que reflecteixi qualsevol acte de VITRUM, la festa del vidre artesà de Vimbodí i Poblet.
  • La persona participant haurà de tenir compte a Instagram amb un perfil públic i ser seguidor del perfil del Museu del Vidre @museudelvidre.
  • La fotografia ha d’estar etiquetada amb #vitrum2017 i #museudelvidre, sense perjudici que pugui anar acompanyada d’altres etiquetes i/o mencions.
  • Cada persona pot etiquetar tantes fotografies com desitgi. Ha de ser autora de la fotografia, que ha de ser original i pròpia, i ha de comptar amb el consentiment de les persones que hi apareixen.

PERÍODE DEL CONCURS

•  Només entraran a concurs les fotografies compartides i etiquetades en el transcurs del període del concurs; és a dir, del 30 de setembre a les 7.00h al 2 d’octubre a les 23.59h. Se’n poden fer tantes com es desitgi, totes entraran al concurs.

CATEGORIES

Hi haurà les següents categories:

• Categoria VIDRE (on es tindrà en compte que a la fotografia hi aparegui el vidre com a protagonista)
  • Categoria VITRUM (on es tindrà en compte que a la fotografia s’hi pugui apreciar els actes i posada en escena de la festa, qualsevol element de VITRUM.

Les fotografia on hi aparegui vidre, pot ser susceptible de ser seleccionada en qualsevol de les dues categories.

PREMIS i JURAT

• El premi per cada una de les categories és un porró de vidre, dos entrades gratuïtes per al Museu i Forn del Vidre i el llibre Història de Vimbodí i Poblet.
  • Els premis no podran ser bescanviats en cap dels casos pel seu valor en metàl·lic

JURAT i VOTACIÓ

• El Jurat estarà format per membres de l’organització de VITRUM i del Museu del Vidre i la seva funció és escollir les 5 fotografies finalistes de cada categoria.
  • Els dies 4 i 5 d’octubre es publicaran al compte del @museudelvidre les 5 fotografies finalistes de cada categoria, respectivament. S’escollirà com a guanyadora la que hagi obtingut més “m’agrada”, a les 23.00h del mateix dia. Es publicarà immediatament.
  • El dia 8 d’octubre a les 12.00 h, es farà l’entrega de premis al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet. Els noms de les persones guanyadores també es faran públics als comptes de facebook i twitter de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet i del Museu i Forn del Vidre.
  • La persona guanyadora serà contactada a través d’un missatge a la seva fotografia i haurà de posar-se en contacte amb l’organització al correu electrònic vitrumvimbodi@gmail.com, indicant les seves dades de contacte.

ALTRES CONDICIONS

• La participació en aquest concurs implica l’acceptació d’aquestes bases, de les bases d’Instagram, i del criteri de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet pel que fa a la resolució de qualsevol qüestió derivada del concurs.
  • La participació suposa la cessió a títol gratuït de tots els drets de reproducció de la imatge.
  • L’acceptació del premi per als guanyadors suposa donar el consentiment a l’organització per utilitzar amb fins publicitaris el seu nom de perfil i imatge en el material promocional relacionat amb aquesta i posteriors campanyes. L’organització es reserva el dret de reproduir les imatges guanyadores i finalistes i podrà adaptar-les tecnològicament i adequar-les al format idoni per a la seva publicació. L’organització es compromet a citar els autors de les fotografies sempre que les utilitzi per a fer-ne difusió.
  • L’organització podrà deixar fora del concurs aquelles fotografies que no responguin a la temàtica de la convocatòria o continguin material ofensiu o discriminatori.
  • En cas que el sistema d’etiquetes tingués un funcionament irregular a Instagram i hi hagués alguna imatge que no aparegui al fil de l’etiqueta, l’organització no se’n farà responsable. Recordem que el perfil de la persona participant ha de ser públic.
  • Les dades personals s’inclouran a un fitxer amb finalitats relacionades amb la convocatòria, el qual és responsabilitat de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet. Els concursants podran exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades subministrades.