Quart concurs Instagram per Sant Jordi

Participa al quart concurs Instagram que organitza el Museu i forn del Vidre de Vimbodí i Poblet: Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi. Aquestes són les bases que regulen el concurs:

PARTICIPACIÓ AL CONCURS

–     El concurs consisteix a publicar una fotografia a la xarxa social Instagram, on hi aparegui una rosa de vidre elaborada al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet i un llibre.

–     La persona participant haurà de tenir compte a Instagram amb un perfil públic i ser seguidor del perfil del Museu del Vidre @museudelvidre.

–     La fotografia ha d’estar etiquetada amb #rosadevidresantjordi17 i #museudelvidre, sense perjudici que pugui anar acompanyada d’altres etiquetes i/o mencions.

–     Cada persona pot etiquetar tantes fotografies com desitgi. Ha de ser autora de la fotografia, que ha de ser original i pròpia, i ha de comptar amb el consentiment de les persones que hi apareixen.

PERÍODE DEL CONCURS

–     Només entraran a concurs les fotografies compartides i etiquetades en el transcurs del període del concurs; és a dir, del 21 d’abril a les 9h a l’1 de maig a les 23.59h.

PREMIS i JURAT

–     Hi haurà premis per a dues categories:

o Premi escollit pel jurat: un setrill elaborat al Museu i Forn del Vidre.

o Premi escollit per votació popular a través d’Instagram: un porró elaborat al Museu i Forn del vidre.

La fotografia premiada pel jurat no entrarà a la votació popular.

–     El Jurat estarà format per un fotògraf/a afeccionat/da, membres del Museu i la regidora responsable del Museu.

VOTACIÓ

–     Les 5 fotografies que entraran a votació popular seran publicades el dijous 4 de maig al compte d’Instagram del Museu i Forn del Vidre. S’escollirà com a guanyadora la fotografia que hagi obtingut més “m’agrada”, a les 23.00h del mateix dia.

El dia 5 de maig s’anunciarà la fotografia guanyadora de cada categoria per mitjà de les xarxes socials .

El dia 7 de maig a les 12.00h, es farà l’entrega de premis al Museu i Forn del Vidre.

ALTRES CONDICIONS

–     L’organització podrà deixar fora del concurs aquelles fotografies que no responguin a la temàtica de la convocatòria o continguin material ofensiu o discriminatori.

–     En cas que el sistema d’etiquetes tingués un funcionament irregular a Instagram i hi hagués alguna imatge que no aparegui al fil de l’etiqueta, l’organització no se’n farà responsable.

–     La persona guanyadora serà contactada a través d’un missatge a la seva fotografia i haurà de posar-se en contacte amb l’organització al correu electrònic museudelvidre@vimbodiipoblet.cat, indicant les seves dades de contacte.

–     La participació en aquest concurs implica l’acceptació d’aquestes bases, de les bases d’Instagram, i del criteri de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet pel que fa a la resolució de qualsevol qüestió derivada del concurs.

–     Les dades personals s’inclouran a un fitxer amb finalitats relacionades amb la convocatòria, el qual és responsabilitat de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet. Els concursants podran exercir els drets d’accés, rectificació, cancel·lació i oposició de les dades subministrades.