El Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet participa a la mostra d'oficis de Fira Sarral

La Fira de Sarral, que se celebra aquest dissabte 8 de desembre al matí, comptarà amb la presència de vidre vimbodinenc a través de les demostracions en directe que hi durà a terme Paco Ramos, mestre vidrier del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet. Aquesta participació a la fira es produeix després que l’alabastre, l’artesania local de Sarral, participés com a convidada a la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet, Vitrum, l’octubre passat. Durant la fira, el mestre vidrier elaborarà peces de vidre bufat a la vista del públic que acudeixi a aquesta cita multisectorial anual. Un cop passada la fira sarralenca, el vidre vimbodinenc tornarà al Museu i Forn del vidre (www.museudelvidre.cat), en els horaris habituals.
Així doncs, el dissabte 8 de desembre, no hi haurà demostracions de vidre bufat al Museu del Vidre.