El president de la Generalitat, Quim Torra, visita les instal•lacions del Museu del Vidre de Vimbodí i Poblet

El Molt Honorable president de la Generalitat, Quim Torra, va fer ahir diumenge una visita institucional a l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, una cita amb el municipi que va servir per a fer una presa de contacte amb algunes de les entitats i instal·lacions culturals de la localitat.

La visita del president de la Generalitat es va iniciar a l’Ajuntament, on va trobar-se amb l’alcalde de la població, Joan Canela, i la resta de membres del consistori. El president Quim Torra va signar el llibre d’honor de la vil·la i també va rebre als membres de diferents entitats socials i culturals del municipi.

Posteriorment, la comitiva formada pel president de la Generalitat, l’alcalde del Vimbodí i Poblet i el delgat del Govern a comarques de Tarragona, Òscar Peris, es va dirigir fins a les instal·lacions del Museu i Forn del Vidre, on Quim Torra va tenir l’oportunitat de poder descobrir alguns dels secrets i tècniques de l’ofici de bufador de vidre de la mà del mestre vidrier Paco Ramos.

Durant la seva estada al municipi abans de dirigir-se al monestir de Santa Maria de Poblet, el màxim responsable de la Generalitat va tenir l’ocasió de poder intercanviar opinions amb els vimbodinencs i vimbodinenques que es van acostar per a saludar-lo i conèixer-lo de primera mà.