El vidre protagonitzarà una exposició de joies que l'alumnat de Joieria de l'EADT ha creat expressament per a la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet, VITRUM

Fràgil, joies amb vidre, organitzada per l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona, es podrà visitar a Vimbodí els propers dies 1 i 2 d’octubre

La fragilitat del vidre, en contraposició amb la duresa del metall, centren l’exposició Fràgil: joies amb vidre, amb peces creades per alumnes del cicle formatiu de Joieria Artística de l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona. La mostra es podrà visitar aquest proper cap de setmana en el marc de VITRUM, la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet, que enguany arriba a la tercera edició.

Fràgil: joies amb vidre incideix en el diàleg entre totes dues disciplines, les quals, tot i les seves diferències estètiques, coincideixen en alguns aspectes del procés creatiu. L’exposició consta de peces de diversa tipologia, fetes amb vidre manipulat, reciclat o reutilitzat, transparents o de colors variats. Es pot visitar als baixos de Cal Pulit (C. Major, 87, de Vimbodí), els dies 1 i 2, d’11:00h a 13:00h i de 16:30h a 19:00h.

Fràgil: joies amb vidre es mostra a VITRUM l’any del 40è aniversari dels estudis de Joieria a  l’Escola d’Art i Disseny de la Diputació a Tarragona (http://www.dipta.cat/eadt), uns estudis que s’han convertit en referents a dins i a fora de les comarques de Tarragona. Durant tot aquest any, el centre celebra aquesta efemèride amb diferents actes que mostren la tasca d’alumnat i professorat en matèria creativa.

Font: Diputació de Tarragona

exposició Joieria l'EADT Vitrum