Entrega del premi del segon Concurs Instagram de fotografia amb roses de vidre elaborades al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

Amb el títol Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet va organitzar el segon concurs a Instagram per premiar la millor instantània que mostri un llibre i una rosa de vidre (o un grup de roses) elaborada al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí. El certamen, amb motiu de Sant Jordi, estava obert als participants amb compte en aquesta popular aplicació, que permet personalitzar i compartir imatges.

La fotografia etiquetada amb l’etiqueta #rosadevidresantjordi15 publicada a la xarxa Instagram entre el 23 d’abril de les 10:00 hores (GMT+1) fins a les 23:59 hores (GMT+1) del dia 25 d’abril de 2015 i  més votada a Instagram era la guanyadora.

En aquesta segona edició a guanyat la vimbodinenca Montse Sedó. El premi es va lliurar el passat diumenge 3 de maig al Museu del Vidre a càrrec del mestre vidrier Paco Ramos, i les regidores Rosa Albes i Maite Fusté.  El premi ha estat una violetera, peça de col.lecció i una samarreta kukuxumusu del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet.

entrega premi concurs instagram

fotoguanyadora2015