Segon concurs Instagram amb fotos de roses elaborades al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí

concursrosa2015

Amb el títol Sorprèn amb una rosa de vidre per Sant Jordi l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet posa en marxa el segon concurs a Instagram per premiar la millor instantània que mostri un llibre i una rosa de vidre (o un grup de roses) elaborada al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí. El certamen, amb motiu de Sant Jordi, és obert als participants que tinguin compte en aquesta popular aplicació, que permet personalitzar i compartir imatges.

BASES DEL II CONCURS DE FOTOGRAFIA INSTAGRAM
Objecte i temàtica
L’objectiu d’aquest concurs és de promoure i promocionar la rosa de vidre per Sant Jordi. Les fotografies han de tenir com a protagonistes la rosa de vidre elaborada al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet i un llibre.

Presentació i condicions de participació
Per participar en el concurs la persona participant haurà de tenir compte a Instagram amb un perfil públic i respectar les condicions d’aquesta xarxa (http://instagram.com/legal/terms/).
La forma de participar és la següent:
-Etiquetar obligatòriament la fotografia amb l’etiqueta #rosadevidresantjordi15
-Publicar la foto a la xarxa Instagram.
-Es podran publicar un màxim de dues fotografies per autor.

Funcionament del concurs
El concurs s’inicia el dia 23 d’abril de les 10:00 hores (GMT+1) fins a les 23:59 hores (GMT+1) del dia 25 d’abril de 2015. No s’admetran fotografies publicades més enllà de l’hora de finalització del concurs.
La fotografia més votada a Instagram serà la guanyadora.

Premi i lliurament
El premi serà: una violetera, peça de col·lecció i una samarreta kukuxumusu del Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet.
El premi es lliurarà el diumenge dia 3 de maig al matí a la sala cultural del Museu. L’hora es determinarà més endavant.
El premi és nominatiu i no es podrà canviar o substituir a petició del guanyador/a.