El Museu i Forn del Vidre participa a la Setmana de l'Artesania de Catalunya

Del 5 a l’11 de juny, la Generalitat de Catalunya, mitjançant el Consorci de Comerç, Artesania i Moda de Catalunya (CCAM), impulsa per sisè any consecutiu la celebració de la Setmana d’Artesania de Catalunya.

Amb el lema “Tècnica, Tradició i Innovació”, la Setmana d’Artesania de Catalunya vol fomentar la divulgació, el coneixement i la participació dels valors culturals i socials de l’artesania, tant a Catalunya com a l’exterior. També promoure el talent i la creativitat, i potenciar la professionalització i comercialització del sector.

La Setmana d’Artesania compta amb més de 120 activitats programades arreu del territori, entre les que destaca el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet. Al llarg de la setmana, i especialment durant el cap de setmana 10 i 11 de juny, podreu viure en directe com s’elaboren diverses peces de vidre, seguint la tècnica artesanal de vidre bufa, i gaudir de la col·lecció de vidre tradicional a les dependències del Museu.

Us compartim el llibret del programa on hi trobareu totes les activitats:

www.ccam.cat/armari/ccam:ccam/2/llibret_setmana_artesania_2017.pdf