Creació de joies de vidre personalitzades, propera activitat familiar al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet

Tindrà lloc aquest dissabte dia 8 d’abril. La següent cita, els dies 15 i 16, proposa un viatge sensorial a l’entorn de la llum, el color i les ombres

Crear una peça de vidre personalitzada és a l’abast de tothom. El proper 8 d’abril a les 11.00 h, el Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet oferirà un taller de vitrofusió que permetrà a infants i adults dissenyar el seus propis penjolls, clauers o atrapa-llums, incorporant-hi els colors i motius que prefereixin, i endur-se la peça a casa passats uns dies. Aquesta activitat anirà a càrrec de la tallerista i experta en decofusing Noemí Blanco. El preu de l’activitat és de 9,80 € per persona, que inclou la sessió, la peça i el material usat per crear-la, així com la visita lliure a la col·lecció de vidre del museu i l’exhibició en directe d’elaboració de peces de vidre bufat, a càrrec del mestre vidrier. Cal fer la reserva al telèfon 977 87 83 25 o bé al correu museudelvidre@vimbodiipoblet.cat.

D’altra banda, els dies 15 i 16 d’abril, coincidint amb la Setmana Santa, s’organitza una altra activitat familiar al Museu i Forn del Vidre: Vidre, color i llum. Es tracta d’una experiència sensorial a l’entorn dels reflexos i les ombres i les diferents tonalitats de llum que es generen a l’entorn del vidre.  L’activitat es durà a terme d’11.00 h a 13.00 h, amb passis de 20 persones cada mitja hora. El preu és de 3 € per als menors de 12 anys (menors de 3 anys gratuït) i de 3,50 per als majors d’aquesta edat. L’activitat inclou, així mateix, la visita lliure al museu i la demostració de vidre bufat. Per a inscripcions, cal trucar al telèfon del museu.

Els dos tallers estan organitzats des de la regidoria de Turisme de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, ens gestor del Museu. Per a més informació sobre aquestes dues activitats podeu consultar a: www.museudelvidre.cat/activitats/experiencies-en-familia/