Un nombrós públic aplaudeix les creacions de l'artista vidrier valencià Rafa Abdon al Museu i Forn del Vidre

Rafa Abdon ha recalat uns dies al Museu i Forn del Vidre de Vimbodí i Poblet per fer-hi escultures de vidre bufat a la vista del nombrós públic assistent. Hi ha estat els dies 20 i 21 d’abril, dos dies en què ha creat una espectacular calavera i un cap de gos, que passaran a formar part de la col·lecció del museu. Rafa Abdon hi ha treballat acompanyat dels també experts vidriers Xus Redondo i Antonio Fernández.

L’estada de Rafa Abdon al Museu i Forn del Vidre s’inclou en el programa d’exhibicions temporals d’escultors en vidre de renom internacional, iniciada al maig de l’any passat amb l’artista nordamericà Grant Garmezy, el qual, i durant un cap de setmana, va fer les delícies dels visitants d’aquest centre del vidre. Es tracta d’una iniciativa amb què l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet, gestor de l’equipament, pretén donar cabuda a nous mètodes i estils en vidre diferents al que habitualment ofereix el forn de vidre vimbodinenc, i oferir així noves propostes a les persones visitants.

Rafa Abdon elaborant un barret de vidre
Rafa Abdon acabant l’escultura de la calavera amb unes mans
Rafa Abdon iniciant l’escultura d’un gos