Nova activitat familiar al Museu!

Els dies 15 i 16 d’abril, coincidint amb la Setmana santa, s’organitza una altra activitat familiar al museu i Forn del Vidre: Vidre, color i llum. Es tracta d’una experiència sensorial a l’entorn dels reflexos i les ombres i les diferents tonalitats de llum que es generen a l’entorn del vidre. L’activitat es durà a terme d’11.00 h a 13.00 h, ambdós dies, amb passis de 20 persones cada mitja hora.

El preu és de 3 € per als infants de 3 a 12 anys  i de 3,50 euros per als majors de 12 anys.

L’activitat inclou, així mateix, la visita lliure a la col·lecció del museu i la demostració en viu de vidre bufat.

Per a inscripcions, cal trucar al telèfon del museu: 977 87 83 25. Les entrades es poden comprar el mateix dia al Museu.