Vimbodí i Poblet lliura al reusenc Joan Ramos el primer premi del concurs d'Instagram de VITRUM

Els guardons són un porró artesanal, quatre entrades per visitar el Museu i Forn del Vidre i el Monestir de Poblet, i el llibre «Història de Vimbodí i Poblet». La vimbodinenca Núria Rios obté el segon premi

Una artística fotografia en blanc i negre d’una espontània bufadora de vidre va ser escollida com la millor del concurs d’Instagram convocat en la segona edició de VITRUM, la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet. L’autor de la imatge, Joan Ramos, de Reus, acaba de rebre el premi de mans de l’Ajuntament de Vimbodí i Poblet. La seva foto va ser escollida pels instagramers entre les cinc imatges finalistes del certamen, on van participar desenes de concursants d’arreu. La segona imatge classificada és obra de la vimbodinenca Núria Rios.

El guanyador ha rebut com a premi un porró del Museu i Forn del Vidre, dues entrades per visitar aquest espai i dues més per visitar el Monestir de Poblet acompanyat d’un guia. Joan Ramos també ha estat obsequiat amb el llibre Història de Vimbodí i Poblet, publicat aquest any 2015 i que repassa de manera exhaustiva la història del municipi des de la prehistòria fins als nostres dies. La segona classificada també ha obtingut una peça de vidre i entrades amb visita guiada per al Museu i Forn del Vidre i el Monestir de Poblet. La regidora de Turisme del municipi, Rosa Albes, ha destacat molt positivament la quantitat i qualitat d’imatges participants a aquest concurs, així com la intenció de continuar convocant-lo en properes edicions de VITRUM.

El concurs d’Instagram va ser una de les moltes activitats d’aquesta segona edició de la  Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet, que va tenir lloc els dies 3 i 4 d’octubre i que va aplegar milers de persones. La festa va incloure demostracions de vidre bufat a càrrec de mestres artesans, un mercat artesanal, activitats infantils, un concert musical, una exposició, visites guiades i menús temàtics als restaurants del municipi, entre d’altres actes. VITRUM està organitzat per l’Ajuntament del municipi , amb la col·laboració d’entitats locals, empreses i particulars.

guanyador Instagram 2015