Darrers dies per sol·licitar una parada al mercat d'artesania de VITRUM, la Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet

Se celebrarà els dies 30 de setembre i 1 d’octubre

El proper 8 de setembre finalitza el termini d’inscripció per sol·licitar una parada al mercat de vidre i altres productes d’artesania de la IV Festa del Vidre Artesà de Vimbodí i Poblet, VITRUM, que se celebrarà els dies 30 de setembre i 1 d’octubre. Els artesans que desitgin ser presents en aquest certamen poden conèixer els requisits de participació i descarregar el full d’inscripció a l’apartat de Vitrum de la web www.museudelvidre.cat. Un cop emplenat, s’haurà de retornar mitjançant el correu electrònic vitrumvimbodi@gmail.com o bé per fax (977 87 84 31). El mercat d’artesania estarà obert dissabte 30 de setembre de les 10.00 h a les 21.00 h, i diumenge 1 d’octubre de les 10.00 h a les 19.00 h.

VITRUM és un esdeveniment de caire familiar que es consolida com la gran festa del vidre bufat de Catalunya. A més del mercat d’artesania, comptarà amb actes de caire lúdic adreçats a tota la família, exhibicions en directe de diferents tècniques relacionades amb aquesta activitat artesanal, exposicions, tallers i concursos. Tampoc no hi faltaran espectacles relacionats, d’una manera o d’una altra, amb el vidre i tot el que l’envolta. Nombrosos visitants es van aplegar en la passada edició de VITRUM, que va ser inaugurada pel conseller d’Empresa i Coneixement de la Generalitat, Jordi Baiget, i que va nomenar l’escriptora i periodista Empar Moliner com a vidriera d’honor.

Parada d’artesania amb sarga. Vitrum 2016

Parada d’artesania de vidre. Vitrum 2016